just close your eyes

Nu ska jag lägga mig och sova, eller ska kolla igenom så jag kan provet
imorgon..blööö..det var nånting jag tänkte skriva..men har glömt!
Inte alls typiskt mig..
Jaja, varför ska livet ha flera val egentligen? ja menar..
Om man vill ha mos eller makaroner till köttbullarna?
Om man vill ha randig eller rutig tröja?
Allting vore enklare om de bara fanns ett val..
Visst valmöjligheter är väl det man strävar efter och ja menar inte att det
inte ska finnas valmöjligheter utan att det bara skulle vara enklare ibland
om det bara fanns ett enda val eller 1 av 2 val som man visste var det val
som man ville välja!
Hehe..jappjo :D



I want!




Just close my eyes, and you're here with me..but then open and you're not here..

Kommentarer
Postat av: sofie

vafan dillaru om?

2010-10-17 @ 23:40:11
Postat av: sofie

vafan dillaru om?

2010-10-17 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0